27 Temmuz 2017 Perşembe

Fotoğraflara Kaynayan Çılgın Kediler

Evcil olsun olmasın, tüm kediler fotoğrafa karşı! Onlar olmadan fotoğraf çekilmenize izin vermiyorlar... Gelin görün ki aşağıda bunun bir sürü örneğini görüyoruz. Bakalım kedi dostlarımız biz fotoğraf çekilirken ne düşünüyorlar? :)

 

  • Böğğk düğün fotoğrafı da neymiş? Boş boş işler!



 
  • O neydi kızım! Bana bak bana ödüm koptu bırak fotoğrafı resmi şimdi!



 
  • Ben daha güzelim beni çek beni boşver onları....



 
  • Hayır olamaz bu düğünün olmasına izin veremem!!



 
  • Eneee fotoğraf çekiliyorlar hemen bende atlamalıyım!



 
  • Spor falan boş işler bunlar, yat dinlen hacı...



 
  • Huha bende geliyorum bende!



 
  • Hazır fotoğraf çekiliyorlarken şöyle çılgın gibi atlayayım ünlü olayım bakayım...



 
  • Hırrr kesecem seni birazdan hırrr!



 
  • Ben olmadan aile fotoğrafı mı olur yav?



 
  • Allahım sana geliyorum hep aynı poz, hep aynı selfie!



 
  • Çaktırmadan şöyle ben de bi görüneyim ucundan...



 
  • Olaaaa onu çekemezsin beni çek!!!



 
  • Ne içiyon sen? Ne o ne o? Bakıyım?



 
  • Beni niye içeri almıyon da onun fotoğrafını çekiyon?! -.-



 
  • Hep köpeğini çek zaten. Ben de burdayım ben!



 
  • Gel bi selfie çekilelim kanka!



 
  • Ne var da çekiyosun!?



 
  • Hey, hop! Kimi çekiyon sen?!



 


Kaynak: Pet Patiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder